Skip to content

Jag är ett Iphone-geni.

11 augusti, 2013

Jag fick en Iphone i födelsedagspresent för en stund sen. Och vi håller för fullt på med att bekanta oss lite, den där Iphonen och jag.

Hittills kommer vi jättebra överens, på tvärtomspråket, min Iphone och jag.

För med Iphonen kan jag till exempel ta såna här fina bilder, under skogspromenaden.

Ni ser skärpan på hurttaselen väl? Och att valpen inte alls ser helt knäpp och galen ut?

Japp. Vi är tajta, min Iphone och jag. Supertajta.

IMG_0106

8 kommentarer leave one →
  1. 11 augusti, 2013 21:02

    Ger en viss förståelse för vad Spunkfröken menar med ”vindögd dammråtta”… 😉

  2. Vicky permalink
    11 augusti, 2013 21:02

    Men hallå, du kan ju faktiskt inte skylla på din I-phone när det gäller dåliga bilder……… =)

    • 11 augusti, 2013 21:03

      Jag skyller inte på Iphonen, jag skyller på att vi inte kommer överens. (haha)

  3. 12 augusti, 2013 00:34

    Jag tror att bilden speglar väldigt bra hur din knäppvalp är, det kanske var det som din Iphone ville hjälpa dig med? 😉

  4. Åsa Nilsonne permalink
    12 augusti, 2013 07:52

    Vem har bestämt var skärpan ska ligga i en bild? Håller med Ninni!
    Ett tips – om du berättar för I-phonen var du vill ha skärpan genom att peka på det stället på skärmen kommer den antagligen att göra som du vill.

    • 12 augusti, 2013 07:55

      Ahh… kan man peta på skärmen för att få lite skärpa på rätt ställe? Ska genast prova!
      Jag undrar om det finns något motsvarande på valpen, nåt ställe man kan peta på så hon står still när bilden tas…?

  5. 12 augusti, 2013 10:48

    Jag tyckte att bilden var rätt häftig!

Kommentera

