Skip to content

Bäst sommarväder ever just nu

11 juli, 2013

Underbart sommarväder just nu, förstår inte vad folk gnäller om. Kring femton grader och molnigt, det kan ju inte bli bättre.

Perfekt agilityväder, sa jag till HumleSpunkarna och Popping och de höll med mig jättemycket. (De brukar göra det när jag håller i den förfloffade fårskinnskampleksaken.)

Idag blev det två varianter av en Jürgen Schmidt-träningsbana för HumleSpunkarna, och delar av banan för Popping. (Gungan bytte jag ut till en tremeterstunnel istället, för jag vill inte ha gungan bland alla hinder på plan och missa att sätta klossen under och riskera att Popping springer upp på den av misstag. )

Full rulle och mycket spring – perfekt träningsbana när vädret är så här underbart.

Underbart, säger jag att vädret är. Och HumleSpunkarna och Popping säger det också. Vi är rätt lika så.

2

1

No comments yet

Kommentera

