Skip to content

”About Pyrsheps…”

27 maj, 2013

I väntan på nästa blogginlägg här, så kan man läsa ett annat blogginlägg som också beskriver vardagen med en Berger. Mitt i prick, kan man säga.

Extreme Bravehearts: About Pyrsheps

Alltså, kan man annat än älska den här rasen? ❤

575932_10151492594944495_1892434698_n

6 kommentarer leave one →
  1. 27 maj, 2013 18:38

    Min dröm hund, men till framtiden! 😉 Först vill jag syssla med bruks.

  2. Åsa Nilsonne permalink
    27 maj, 2013 22:27

    Videon fick mig att inse att Nemi egentligen är en mycket tyst liten hund. Tack! 🙂

  3. 27 maj, 2013 23:01

    Tycker framför allt att det här är så himla bra:
    ”you really know and love the breed – their looks, their sensitivity, their nervous energy, their crazy ideas, their smarness, their barking… (ok, you don’t have to LIKE it but at least be able to tolerate it) and you’re convinced that you can fulfill its needs, love the dog to the end of his/ her life and be happy together :)”

    Rekommenderar extremt sällan berger till folk, och är väldigt försiktig när jag gör det. Och säger folk att de inte tror att det är en ras för dem, eller om folk säger att det kunde vara en ras för dem OM det och det, då är det inte heller en ras för dem 🙂

  4. 28 maj, 2013 12:48

    Dessa vackra och alldeles underbara bergers ❤

  5. 29 maj, 2013 14:53

    Superbra blogginlägg. Ska sparas 🙂

  6. 5 juni, 2013 17:37

    Har gillat den rasen länge. Det som hindrade mig rån att köpa en var att jag var tveksam om jag hann med att tillgodose deras energibehov! Ni verkar ha det himla mysigt ihop!

Kommentera

