Skip to content

Vissa Youtube-kanaler och helger är bättre än andra.

5 mars, 2013

Vissa Youtube-kanaler är bättre än andra. Till exempel Crufts Youtube-kanal.

Och vissa helger är bättre än andra. Till exempel den här helgen.

För på Crufts Youtube-kanal kommer man sända till exempel agility, hela hela denna helgen. Från torsdag till söndag. Alldeles gratis.

(Och kan man nu inte fnittra agility själv *muttrar* så kan man ju göra det näst bästa och titta på andra som gör det.)

På torsdag börjas det. Agility-sändningar på nätet. Live. Gratis. Ända till söndag.

Här kan man titta –> Crufts Youtube-kanal

Här finns tider –> Agility Events Informations

——————————————

Från Sverige åker Malin Elfström med Nick. Om jag förstått det rätt så kommer Malins lopp gå på lördagen, dessa (svenska) tider:
12.15 hoppklass
16.35 agilityklass
18.00 final

Här finns startlista hoppklass: International Jumping

Här finns startlista agilityklass: International Agility

——————————————

Och här kan man titta på lite provsmak från agilityn på Crufts 2012 –> Agility at Crufts 2012

14 kommentarer leave one →
  1. 5 mars, 2013 19:51

    Då får du bota lite av din vinterdepression med att titta på fantastisk agility. Vet du om det är några svenskar eller andra kändisar med som man ska hålla koll på?

    • 5 mars, 2013 20:04

      Malin Elfström med Nick åker dit som representant för Sverige, men i övrigt har jag dålig koll. Ska bli kul att se om man känner igen några stjärnor i startlistorna 🙂

      • 5 mars, 2013 20:45

        Undrar om min idol Silvia ska dit? Vi har nämligen 2 veckors uppehåll på valpkursen nu. Får hålla utkik. 🙂

      • 5 mars, 2013 21:30

        Hoppas det ploppar upp startlistor någonstans när det är dags. Har för mig att de inte hade nåt sånt förra året, men det är ju så mycket lättare att följa med i sändningen om man har startlistor. I och för sig brukar de ha grymma kommentatorer *skrattar*
        Hade varit kul att se silvia 🙂

      • 6 mars, 2013 07:46

        Hittade en kommentar i vårt klassrum där hon skrev att hon inte kommer vara med Crafts. Hon fick tydligen bara springa med en hund och då tyckte hon inte det var värt den långa resan.

  2. 5 mars, 2013 19:56

    Woho! Så fantastiskt bra att de har något vettigt på den där utställningen också 😀 Åh vad jag ska titta!

    • 5 mars, 2013 20:05

      Eller hur! 😀

      • 6 mars, 2013 10:14

        Jag har skrivit upp det där i kalendern nu, så att jag verkligen ska komma ihåg att det sänds roligheter att titta på 😀

  3. 6 mars, 2013 08:25

    Så trevligt! Tack för tipset. 🙂

  4. 6 mars, 2013 10:22

    Ska placera hussen framför datorn så han förstår vad jag vill göra… Kramis!

  5. Gun permalink
    6 mars, 2013 20:57

    Tack för tipset 😀

  6. Gun permalink
    7 mars, 2013 10:07

    schow eller inte men dom kunde vel ändå ta bort sina glittriga halsband då dom agilitar 😉

    • 7 mars, 2013 10:13

      Nu satte jag mig precis vid datorn för att titta – var det någon som hade halsband på när de körde agility? Mystiskt 🙂

      • Gun permalink
        7 mars, 2013 21:50

        Ja verkligen, kollade bara några mini hundar men alla de jag såg hade. :/

Kommentera

