Skip to content

Äntligen lite springbanor. Det var skönt.

28 februari, 2013

Underbar träning i inomhushall på förmiddagen idag, där vi äntligen fick plats att köra lite springbanor. Det var väldigt, väldigt skönt. Annars blir det lätt småbanor vintertid, där man på grund av utrymmesbrist inte får så stora avstånd och långa springsträckor – men idag sprang vi!

Det tyckte vi om både Spunk och jag, vi är rätt lika så.

En Magne-bana gav vi oss på idag igen, för jag gillar verkligen hans träningsbanor. Det fanns både fullrulle-passager och plats för lite kast och lite vift och lite skick och ett gäng jaakosar. Sånt som vi tycker om.

Och nu längtar jag om möjligt ännu mer efter gröna gräsmattor och vårligheter och fnittriga träningar och fikapauser med kaffe och agility-skvaller.

Jo, det gör jag visst det. Jättemycket.

magnebana feb13_1 magnebana feb13_2 magnebana feb13_3

One Comment leave one →
  1. 28 februari, 2013 23:26

    Åh, jag kan riktigt se er flyga fram – mumsandes köttbullar… Kramis!

Kommentera

