Skip to content

– I så fall är det ett väldigt dåligt skämt, muttrade Humlehunden.

23 februari, 2013

Jag klippte sönder en av mina gamla bomullströjor och sydde ihop en tröja till Humlehunden, som hon kunde ha inomhus nu när hon är alldeles nyklippt.

Är mönstervalet ett skämt eller?! I så fall är det ett väldigt dåligt sådant, muttrade  Humlehunden när jag drog på henne den.

Det var inte förrän vi tränade lite senare, och jag bad henne gå in i sin bur och vänta på sin tur, som jag förstod vad hon menade.

Hailey randig tröja_2Hailey randig tröja_1

12 kommentarer leave one →
  1. 23 februari, 2013 18:08

    HAHAHA, hon ser verkligen ut som en seriefigur som sitter i fängelse… näää, stackars Humlehunden! 😉

  2. Ingela & Gissa permalink
    23 februari, 2013 18:30

    Ha ha ,men färgen matchar henne ju. B-)

  3. 23 februari, 2013 18:47

    Underbart, jag förstår definitivt Humlehundens fråga även om hon klär väldigt bra i tröjan!

  4. 23 februari, 2013 19:27

    Hon ser ju makalöst charmig ut! 🙂

  5. 23 februari, 2013 21:21

    Sötaste lilla humlan. ❤

  6. 23 februari, 2013 22:17

    Du har fått en ”utmärkelse” av mig, eller rättare sagt jag utmanar dig på att berätta 8 sanningar om dig själv 😛
    Du hittar ett inlägg i min blogg…

  7. 23 februari, 2013 23:02

    Stackars, stackars! Det var inte snällt att välja ett sånt mönster… Kramis!

  8. Åsa Nilsonne permalink
    24 februari, 2013 10:00

    Det där ser ut som ett underbart uppslag för ett freestyleprogram – nu har du rekvisita (bur och tröja), det fattas bara litet musik och att du länkar några av Humlehiundens trick så är det klart. Välkommen!

Kommentera

