Skip to content

Spunk är förbryllad över att det finns fyrfotingar som inte alls gillar snö.

20 januari, 2013

– Jag tänker muuula dej!! tjoar den snö-älskande Spunk glatt.

IMGP4977

Nu taaar jag dej!! tjoar Spunk ännu mer snö-glatt.

IMGP4978

– I älghvete heller att du ska! fräser Humlehunden sur-snöat, eftersom hon avskyr snö.

IMGP4981

Hörrö, det måste vara nåt trasigt i snö-tyckar-om-delen i huvudet på Humlehunden? säger Spunk och fattar nada.

IMGP4979

6 kommentarer leave one →
  1. 20 januari, 2013 21:26

    Fnissar tyst för mig själv. Ser mina två ”nakisar” huttrandes vid sidan av. Skulle troligen inte falla dem att spurta omkring i snön i onödan. 😉

  2. 20 januari, 2013 22:00

    Haha, åh, nästa vinter måste Spunk få leka med Wahidah, då skulle det bli full fart minsann 😀

  3. 21 januari, 2013 00:05

    Undrar om inte humlehunden gillar varm snö bättre? Ni får väl prova framåt våren… Kramis!

  4. 21 januari, 2013 09:35

    Det är en attans tur att jag har tillräckligt med självkännedom ibland….
    Var in och kikade på rassidan och läste bl.a. den mentala beskrivningen av Spunk-typer. Låter helt underbart MEN – jag är ingen direkt träningsmänniska så jag ska ICKE börja drömma om en sådan! (Gillar tollarna jag får låna också, men det är inte heller en ras för mig, alldeles för arbetsvillig 😀 Och nej, ingen BT, schäfer, rottis eller så heller…)
    Tyvärr! För de verkar vara helt ljuvliga, vilket inte minst din Spunks äventyr och miner och infall bekräftar:)

  5. Åsa Nilsonne permalink
    21 januari, 2013 11:50

    🙂

Kommentera

