Skip to content

Så vi har nåt att göra i pauserna.

6 december, 2012

Jag skottar och skottar och snön vräker ner och så skottar jag lite till. Och fastän jag skottar jättemycket, så är agilityplanen pytteliten jämfört med i vanliga fall.

Det beror inte bara på att jag inte orkar skotta en hel halva fotbollsplan med min lilla spade, utan också på att snövallarna börjar bli gigantiska. Och snövallar tar plats.

Och kan man tänka sig – lagom till att agilityplanen krymper, så tipsar Agilitynerd.com om sjuttiotvå träningskombinationer för små utrymmen.

Förtokat bra, kan man säga. Så vi har nåt att göra i pauserna mellan skottningarna.

–> Seventy Two Backyard Courses

 

Till exempel:

Namnlös

No comments yet

Kommentera

