Skip to content

– Jag tror inte att man ska trampa folk på tårna egentligen, sa Humlehunden.

28 oktober, 2012

Kan någon av er stå på tå förresten? sa jag till HumleSpunkarna.

Vems tå ska man stå på? frågade Spunk.

Min till exempel, sa jag.

Som ett tramp, då eller? sa Spunk.

Absolut, sa jag.

Jag tror inte att man ska trampa folk på tårna egentligen, sa Humlehunden.

Det kanske du har rätt i. Men om vi gör det i smyg? sa jag.

Okej då. Men inget spagatande, bara så du vet, sa Humlehunden.

Nä. Jag kan låtsas vara jättemycket inåt-tåad för din skull, sa jag.

Om du garanterar spagatlöshet så kan jag stå på din tå om du vill, sa Humlehunden.

Jag med, jag med, sa Spunk.

Vad bra, sa jag.

4 kommentarer leave one →
  1. 28 oktober, 2012 15:03

    Så fint! Och vilka duktiga burhundar du har, där har mina lite att lära ser jag… 😉

  2. 28 oktober, 2012 15:24

    Snyggt vift på svansen har hon också den lilla humlan. 😊

  3. Åsa Nilsonne permalink
    28 oktober, 2012 15:48

    🙂

  4. 28 oktober, 2012 16:49

    Haha, åh, underbara Spunk, så sprattligt fin hon är 😀

Kommentera

