Skip to content

Sån är jag. Stå ut.

26 oktober, 2012

Ja. Jo. Jag vet att jag är en nörd. Men jag gillar verkligen att kika på såna här filmer, där man kan se skillnader i handling och vägval och allt fnittrigt på en och samma gång.

Sån är jag. Stå ut.

5 kommentarer leave one →
  1. 26 oktober, 2012 01:09

    Jävlar! Vad otroligt duktiga de är som kan göra så utan att krocka och trassla in sig och glömma bort sig och allt annat man kan lyckas göra om man är flera på plan samtidigt (eller ensam med för den delen..).

  2. Ann-Sofie, Pascal & Kaos permalink
    26 oktober, 2012 11:03

    Svårt att hänga med på vem som är vem dock 😀

  3. Briard-ägare och Berger-aspirant permalink
    26 oktober, 2012 17:08

    Fräckt gjort! Kul att se för dom själva också, var de tappar fart o så vidare

  4. 26 oktober, 2012 23:25

    Wow! Nästan så man skulle vilja varit fyrling… Fast när jag tänker efter så är jag ju faktiskt 10-ling! Då skulle nog hussen få lite att göra om alla mina nio syskon kom hem till mig…

  5. Åsa Nilsonne permalink
    27 oktober, 2012 20:44

    Detta tycker jag är något av det märkligaste med BC – att de kan arbeta på utan att bry sig om varandra… Kul!

Kommentera

