Skip to content

…eftersom den var så bra att träna tunnel vs A-hinder på.

15 oktober, 2012

En svängom på agilityplanen i regnet hann vi med också, innan mörkret svepte in över byn. Inte Humlehunden då, men Spunk och jag.

Vi letade fram de här passande roligheterna från Clean Run, som vi i och för sig kört en gång tidigare. Fast det var för evigheter sedan så vi kommer knappt ihåg den. Men lite, lite kom jag ihåg den, så pass att jag kom ihåg att just denna banan var så bra att träna tunnel vs A-hinder på.

Ni därborta är ni klara? tjoade jag till Spunk i regnet.

Jajamänsan fattas bara! tjoade Spunk tillbaka.

Och sen körde vi igång, med höstlöv virvlandes om fötterna och regn över hela oss-et. Förfnittrat roligt faktiskt.

Och i morgon lovas det soligheter på himlen. Kanske, kanske att vi kan lura med oss Humlehunden ut på lite fnitter också då. Så vi kan prova resten av kombinationerna, allesammans ihop.

Kanske hon går med på det. Kanske.
(Alla roligheterna hittar man i pdf-filen här: Clean Run EOM_03_2012)

One Comment leave one →
  1. Agneta Alriksson Olofsson permalink
    16 oktober, 2012 22:17

    Beundrar er – jag kan se er springa ihop så bara vattnet stänker om er fötter – ”finns ju inte ngt dåligt väder… ”

Kommentera

