Skip to content

Och det här säger jag, helt opartisk i frågan.

2 oktober, 2012

Alltså. När jag bläddrar igenom lite fler bilder som Odågans matte mailat över, så kan jag bara konstatera det alldeles uppenbara.

Att det är något alldeles makalöst vad fin hon är. Mitt goa Spunk.

Foto: Odågans matte

6 kommentarer leave one →
  1. 2 oktober, 2012 11:10

    Självklart – jättefin!

  2. Åsa Nilsonne permalink
    2 oktober, 2012 11:18

    Det tycker vi med!

  3. 2 oktober, 2012 12:17

    Hon är galet fin, inget snack om saken 😀

  4. baraomfiasflock permalink
    2 oktober, 2012 20:49

    Kan man få en klonad Spunk?! 🙂

  5. 3 oktober, 2012 22:51

    Snyggaste jag sett… Kramis!

  6. 8 oktober, 2012 09:13

    🙂

Kommentera

