Skip to content

Och den bjöd på precis det som Spunk och jag behöver träna på.

18 september, 2012

Förfnittrat rolig träning i morse, med en träningsbana i tre varianter från NorrfunAgility.

Och den bjöd på precis det som Spunk och jag behöver träna på. Leta linjer och braka ner i änden på ett A-hinder. Alltså hade vi galet roligt.

Dessutom fick vi till lite skikthandling på sista banan, självständigt slalom och egen tunnelingång på andra banan, och en jaako-liknande variant vid långtunneln på första banan (efter tips från träningsvännen M). Och på bana två flyttade vi elvan till andra sidan om hindret också, bara för att det är så roligt med klurigheter.

Sånt roligt har vi gjort idag. Och kampat och mumsat leverpastej och druckit kaffe.

Förfnittrat roligt, kan man alltså säga att vi haft. Agililty i ett nötskal.

3 kommentarer leave one →
  1. 19 september, 2012 11:00

    Nä, nu börjar det bli lite för avancerat för mig alltså. Jag fattar ju knappt ett dugg och dina ”kartor” ser lika besvärliga ut som värsta kretsschemat i elektronik…

    Men det är ju för tur att ni har det så himla roligt. Vi avundas er mest varenda dag jag och Buzz.

    Må gott!

  2. 19 september, 2012 16:28

    Blir så avis på dina välplanerade träningspass önskar att jag kunde vara sån!

  3. 19 september, 2012 16:29

    Blir så avis på dina välplanerade träningspass önskar att jag kunde vara sån!

    (Det är ju min kommentar vad konstigt det blev när jag var inloggad på ett annat konto 😉

Kommentera

