Skip to content

Förhoppningsvis, kan man få önska.

14 september, 2012

Lagom till att hösten svept in över byn, och vi tänt brasan i kaminen för första gången den här säsongen, så passar jag på att smita iväg på semester över helgen. Som en del i mitt mentalt gigantiska ”Face my fear-projekt” kan man säga.

Om jag överlever så ses vi på söndag kväll igen. Förhoppningsvis, överlever jag. Man kan ju få önska så, i alla fall.

Ha en riktigt skönt höstlig helg!

11 kommentarer leave one →
  1. 14 september, 2012 11:45

    Håller tummarna för överlevnad!

  2. 14 september, 2012 11:46

    Och stort lycka till i helgen, även utöver överlevnad! 😀

  3. 14 september, 2012 13:26

    Det kommer gå så tokbra för er 😉

  4. baraomfiasflock permalink
    14 september, 2012 16:16

    Oj så nyfiken man blir nu. Ska du ut i vildmarken och bo med en flock vargar kanske?! Lycka till och hoppas du kommer hem hel och välbehållen. 🙂

  5. 14 september, 2012 17:07

    Väntar med spänning till att läsa söndagens uppdatering om överlevnadens vara eller icke vara.

  6. 14 september, 2012 17:40

    Hoppas du överlever och mer än så! Jag brukar läsa, om än inte de allra agilitynördigaste inläggen för de har jag lite svårt att hänga med i, men jag är lite dålig på att kommentera. Vill heja på dig i dit face your fear-projekt. Man måste ju inte tävla bara för att det är så roligt att träna, men det är ju synd om man går miste om något som egentligen tycker är roligt …

  7. 14 september, 2012 22:37

    Överlevnadskurs?

  8. Åsa Nilsonne permalink
    15 september, 2012 08:15

    Ja, där ska ribban ligga…klart att ni klarar det! Och så hoppas jag att ni även hinner ha litet kul medan ni överlever…

  9. Agneta Alriksson Olofsson permalink
    15 september, 2012 19:10

    Vet iallafall att du liksom jag överlevt lördagen ! Ser fram emot att få en rapport om söndagen . kram från oss

  10. 15 september, 2012 23:27

    Hoppas ni får en fin helgsemester! Och jag hoppas att helgen ger dig nya, och förhoppningsvis, positiva insikter 🙂

  11. 16 september, 2012 19:59

    Ooooh, vad spännande! 🙂

Kommentera

