Skip to content

– Ska bara… sa hon med sitt finaste Alfons Åberg-öronflärp.

13 september, 2012

Förfnittrat roligt träning i morse, med M och A, där Spunk hade en stunds grässniffar-döv-öra till att börja med.

Ska bara… sa hon med sitt finaste Alfons Åberg-öronflärp, fastän jag sa att Alfons Åberg inte flärper med öronen särskilt ofta.

Men sen fnittrade hon igång, och jag med. Vi är rätt lika, så.

Först en spännande bana, som jag inte minns vart jag hittat så jag fick scanna in den från min agility-fnitter-bibel, en bana med intressanta balansboms-uppfarter.
Och efter fikapausen, så tog vi som avslutning en kort svängom på nya september-utmaningen från Clean Run. Vi provade trean, sen kändes det färdig-fnittrat för idag. Di andra kombinationerna ska prövas också, men man får ju sprida ut fnittret lite. Har jag hört.

No comments yet

Kommentera

