Skip to content

…där Spunk och jag mest satt och fikade.

10 september, 2012

En lugn och skön måndagsträning i den ljuvliga höstsolen i morse, med A och A, där Spunk och jag mest satt och fikade. För jag kände mig lite mörbultad efter gårdagen. För jag är en tävlings-mes.

Men Spunk fnittrade runt som vanligt och begrep inte alls att hon borde vara lite mörbultad hon med.

Så bara för att Spunk fnittrade så förtokat, och för att vi inte kunde låta bli trots min mörbultighet, så tog vi en kort liten svängom på Udom-banan och fnittrade lite på A-hindret. Bara för att vi inte kunde låta bli.

Men sen satte vi oss och fikade igen. I den ljuvliga höstsolen. Och tittade på A och A när de tränade, och bara hade det så gott, så gott.

3 kommentarer leave one →
  1. 10 september, 2012 13:44

    Låter alldeles förträffligt bra för en som sitter instängt på kontoret 😉

  2. 10 september, 2012 20:57

    Låter så mysigt!

  3. Agneta Alriksson Olofsson permalink
    10 september, 2012 21:04

    Ja – det var en ljuvlig f.m. – en bra start på veckan

Kommentera

