Skip to content

…ungefär som på SVT förr i tiden.

14 augusti, 2012

Jag befinner mig i yttre rymden för tillfället, ungefär nästan kan man säga fast egentligen inte geografiskt men själsligt, för själen kan sväva vart den vill har jag hört, så mitt själsliga jag kommer sväva i yttre rymden en liten stund till.

Som semester, fast i huvudet, kan man säga. Väldigt billigt, kostar gratis, och således synnerligen prisvärt.

Men tills jag kommer tillbaka bloggledes, så lägger jag in en pausbild, ungefär som på SVT förr i tiden när det fortfarande fanns stunder på dygnet de inte hade sändningar.

Och på den här pausbilden så kan ni beundra hur vacker Spunk var för ett år sedan när hon rullat sig i vit färg. Som en panda ungefär, fast väldigt mycket mer sötnötig.

Väldigt mycket mer. Redan då.

11 kommentarer leave one →
  1. 15 augusti, 2012 01:25

    Ok då, bara du inte pausar för länge. *hytter med fingret* Ha det bra!

  2. Åsa Nilsonne permalink
    15 augusti, 2012 07:46

    Tack för att vi får umgås med Spunk via din blogg så kan hon förgylla fler liv än familjens… Hon är helt bedårande!

  3. 15 augusti, 2012 08:49

    Har hon försökt å ge sig på å färga håret?
    Trevlig själslig-semester på dig 🙂

  4. baraomfiasflock permalink
    15 augusti, 2012 17:00

    En liten semester kan behövas ibland. Jag kommer sakna dig. 🙂 Men en semester varar ju inte för evigt, så vi ses väl snart igen?!

  5. 15 augusti, 2012 21:38

    Det där var en riktigt lyckad toning, originell och tuff!

  6. Agneta Alriksson Olofsson permalink
    16 augusti, 2012 21:36

    tror man behöver lite paus ibland – ta det lugnt min vän tills på måndag – då är sem. slut !
    Kram från gamla mej o mina fyrbenta

  7. 17 augusti, 2012 13:47

    Önskar dig en skön semester, hoppas vi ses eller hörs snart igen!
    Kram

  8. 17 augusti, 2012 14:04

    Ha en fin själ-semester! Kan behövs ibland 🙂

  9. 17 augusti, 2012 18:04

    Har själv haft mer eller mindre sex veckors blogg-semester. Det var skönt. Nu hoppas jag bara komma igång igen. Det är ju roligt att få dela med sig av stort och smått. Fast ännu roligare är kanske att få läsa alla andras bloggar. Dina bloggar har förgyllt många stunder de senaste åren! 🙂

  10. 17 augusti, 2012 21:11

    Mycket söt bloggbild! Ser så där härligt valpbusig ut efter att ha färgat pälsen 😉

  11. 20 augusti, 2012 01:24

    Haha, underbara Spunk! 😀 Passar rätt bra med bloggpaus nu, så hinner jag läsa ikapp allt jag missat när jag varit iväg på äventyr uppe i norr osv.

Kommentera

