Skip to content

För det har jag läst, att inbrottstjuvar undviker hus med jättefarliga hundar i.

30 juli, 2012

Nu när det nya staketet äntligen är färdigt, så kikar jag lite efter skyltar att sätta på den nya grinden vid det nya staketet.

Skyltar som berättar att vi har jättefarliga hundar här hemma – inte små och snälla HumleSpunkar, utan jättefarliga hundar säger jag – så inbrottstjuvar inte ploppar in här, utan blir jätteförfasade och låter bli att inbrotta just här. För det har jag läst, att inbrottstjuvar undviker hus med jättefarliga hundar i.

Sonen är också engagerad i ärendet och letar skyltar jättemycket.

Det här är den senaste han hittat, som han tycker vi ska sätta upp på grinden.

Men. Jag vet inte. Fast lite rolig var den allt.

3 kommentarer leave one →
  1. 30 juli, 2012 21:18

    Vem skulle våga inbrotta hos beväpnade hundar? Ingen alls!!! Kramis!

  2. 30 juli, 2012 21:40

    Den var ju klockren! 🙂

  3. 31 juli, 2012 09:38

    Hahah! 😀 Vilken underbar skylt.

Kommentera

