Skip to content

– Om du lägger dig lite på sidan här *rullar över på rygg* eller på sidan säger jag.

29 juli, 2012

När du ändå slappar i soffan, och jag kollar på EO, så kan vi passa på att prova lite massage igen faktiskt, säger jag till Spunk.

Om du lägger dig lite på sidan här *rullar över på rygg* eller på sidan säger jag *rullar över på rygg* eller om du ligger på rygg så kan jag börja massera bakbenen kanske *vift vift med bakbenen* om du är lite still med bakbenen *vift vift* eller så kan jag börja med frambenen istället.

Fnitter sprattel fnitter, säger Spunk.

Om jag håller i frambenet här och drar med låånga tag mot kroppen *vift vift* still med benet nu då *vift vift* om jag håller här och drar där *stilla i en halv sekund* ååå så skönt eller hur?

Vift vift, säger Spunk igen.

Mäh sprattla inte, tänkÅåå så skönt” istället, och en massa glada fast lugna tankar, och nu tar vi andra benet *vift vift* mäh håll det still nu’rå *vift vift* låånga tag ååå så skönt eller hur, om du ligger still en promillesekund *fnitter fnitter* hur kittlig äär du egentligen, still vettja, ååå så skönt va?

Flärp flärp, säger Spunk om benet.

Lite på ryggen kanske, om du lägger dig på sidan istället *rullar tillbaka på rygg* men lite på sidan kan du ligga vettja *rullar över på rygg* mäh ligg på sidan jue *rull rull* och sluta fnittra, du ska ju gäspa *rull rull* om jag drar med handen här, visst är det skönt *fnitter fnitter* mäh gäspa jue istället för att fnittra *fnitter fnitter* eller ligg still över huvudtaget kanske?

Fnitter fnitter, säger Spunk om hela kroppen.

Eller så struntar vi i massage och så kliar jag dig om öronen bara. Sådär skönt som du tycker om. Så kan du ligga på rygg om du vill. Eller precis hur som helst, egentligen. Blir det bra såhär? Om jag kliar dig om öronen bara?

*klia klia*

Gäsp snark, svarar Spunk.

3 kommentarer leave one →
  1. 29 juli, 2012 14:15

    Haha, det där var precis exakt det som hände här igårkväll under largefinalen 😀 Jag försökte massera Mide och hon bara la sig på rygg, fast innan hon insåg att jag pysslade med något så såg jag till att ta en bild, så det ser ut som om att jag faktiskt masserar henne 😉

  2. 30 juli, 2012 00:05

    Vi fick ju en snabbkurs i hundmassage under helgen i Ö-sund, men jag fick veta att jag ska vara försiktig med att massera Uzie, eftersom kortison samlas i bindväven och man ju masserar på den liksom. 😦 Det märktes också på henne att det nog gjorde ont när vi kom in lite mer på djupmassage, body scan och mjukare rörelser gick bra men sedan gick hon och lade sig i ett hörn istället. Trist, massage är ju ett mysigt sätt att umgås.

  3. Åsa Nilsonne permalink
    30 juli, 2012 12:08

    Det finns en del människor som inte heller kan ligga still och bli masserade…

Kommentera

