Skip to content

Så omtänksamma att jag blir alldeles glad.

16 juli, 2012

Alltså, ibland blir jag alldeles varm inombords när jag ser hur omtänksamma hönsafiningar jag har.

Som idag – då värpte de ett ägg till Spunk, och ett special-ägg till Humlehunden. Vad snällt, eller hur?

Och sen… eller pja. Det sista hittade jag på gräsmattan och är inget ägg egentligen. Fast det ska maken få, så blir han glad också.

5 kommentarer leave one →
  1. 16 juli, 2012 20:32

    Vilket litet mini-ägg i mitten!

  2. 16 juli, 2012 23:27

    Tänk va dom kan, hönorna… Kramis!

  3. 17 juli, 2012 01:09

    Jag skriver här istället för att kommentera hitan och ditan. Min katt Merry hälsar att hon kan komma på semester och jaga (döda alltså) alla möss. Men bara om Spunk och Humlan lovar att inte jaga katt samtidigt.
    Vilket rart litet ägg! ❤ Hur gulligt som helst.
    Tur att du skriver så mycket så man har nåt att läsa ikapp när man haft datorledigt ett tag, eftersom de flesta har bloggtorka på sommaren. 😀 Tack!

  4. Åsa Nilsonne permalink
    17 juli, 2012 08:45

    När jag såg bilden trodde jag att du skulle berätta att en höna hade hittat golfbollen och försökt att få den att kläckas….

  5. 17 juli, 2012 09:02

    Vilket gulligt litet ägg 😀

Kommentera

