Skip to content

Vilken helg!

17 juni, 2012

Vilken agilityhelg! Jag har frossat i SM-sändningarna som sänts via nätet, och både jublat och nääh-at och förfasats och fått gåshud av fantastisk handling och underbara hundar.

”Tjabo” har jobbat hårt med att filma allt, han ligger lätt med på min topp-tre-lista över braiga människor just nu. Tänk att få vara med och uppleva all hunderbar agility fastän man inte kunde ta sig ända till regniga Borlänge!

Vill man se nästa hundliga evenemang han bevakar så rekommenderar jag att man går med i hans grupp på FB –> Thomas Szabó.

Och har man missat något lopp så ligger alla sparade –> HÄR.

8 kommentarer leave one →
  1. 17 juni, 2012 20:27

    Åh tack! Då ska jag gå in och kolla. Har varit i obygden hela helgen. Och eftersom teleoperatörerna inte tycks tro att det finns några människor där så har de inte fixat någon täckning där 😦 Och alltså har jag missat hela SM. Så superduper tack för länken. Kvällen är räddad 🙂

  2. 17 juni, 2012 20:43

    En fantastisk helg! Vilken stämning!

  3. 17 juni, 2012 20:55

    Kul att man kan se det från nätet. Hann dock inte själv då vi haft en lång valpning!

  4. 17 juni, 2012 20:56

    Det har verkligen varit guld värt att kunna följa SM hemifrån! =)

  5. 20 juni, 2012 00:05

    Kan säga att det var sjuuuukt roligt att följa allt på plats, trots regnet 😀

    • 20 juni, 2012 00:07

      Är inte alls avis… *sa räven om rönnbären*
      Man hade gärna velat sitta i den publiken 🙂

      • 20 juni, 2012 00:12

        Och jag satt ju inte ens bara i publiken. Satt precis bredvid speakern och räknade snabbt ut hur snabbt hundarna behövde springa för att ta sig till ledningen. Bra plats att sitta på, måste jag säga!

Kommentera

