Skip to content

Därför fick jag agera fort. Tjoff tjoff, bara.

11 april, 2012

Hur man gör en supersöting som Spunk, ännu mer supersöt – till och med über-supersöt?

Jo, såhär gör man.

Efter att uppfödar-Sophie kommenterat inlägget om Spunks baktill-mustasch, att man visst kunde putsa till mustaschen om man ville, så tog det ungefär tre sekunder totalt, tills dess att mustaschen var tillputsad.

Och tre sekunder allt som allt tog det, eftersom jag var tvungen att putsa jättesnabbt, för Spunk ville inte stå still alls utan satte sig ner jättefort, hela tiden. Och sprattlade. Och ville inte alls visa baken för någon med en trim-kniv i handen. Därför fick jag agera fort. Tjoff tjoff, bara.

Så nu har Spunk det finaste lilla mustasch-lösa baktillet man kan tänka sig.

Über-supersötigheten är överväldigande.

 

10 kommentarer leave one →
  1. 11 april, 2012 10:01

    Vilken skillnad! 😀 (Fast snart har du nog en naken-Spunk :p)

  2. Monica o Jacob permalink
    11 april, 2012 10:16

    Ja det var ju lite skillnad och kanske mer hygieniskt, man kan ju få dålig mage.
    Ha en bra dag;-)
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2012/04/11/7712602-onsdagstema/

  3. 11 april, 2012 11:21

    Ja verkligen är hon om inte ännu gulligare;)
    Jag är glad jag ju nästan redan är en nakenhund…för huga vad jag tror matte hade frisserat mig i alla möjliga varianter!!!

    Matte hälsar att hon även idag skrattat gott åt så härliga skriverier!

    /smulan

  4. 11 april, 2012 11:43

    Vad stilig Spunkvalpen blev utan sin mustasch 🙂 Som du säger så satt den nog lite på fel ställe 😉
    Håller nog helt med Humlehunden i att i dåligt väder så finns inga vettiga kläder 😉

    Kram

  5. 11 april, 2012 14:52

    Det blev lite som utan byxor tror jag… Kramis!

  6. 11 april, 2012 22:48

    Snyggt blev det! Det växer nog ut igen, så som det är menat att vuxna Spunkhundar ska ha det. 🙂

  7. Ann-Sofie, Pascal & Kaos permalink
    12 april, 2012 08:19

    Ser bra ut 🙂

    Men ingen före- och efterbild på öronen? För jag lästa minsann noga vad Sophie skrivit… 😉

Trackbacks

  1. – Jag vet. Men vi låter dem hållas och rycker lite öronhår på dej, sa jag. « HumleSpunk

Kommentera

