Skip to content

Ska bara hitta en vas som passar.

4 april, 2012

Dags att ta in lite björkris till påsk, sa maken och tog fram motorsågen tillsammans med grannen.

Vad bra, sa jag

Fast blev lite förvånad över storleken på själva påskriset. Men jag är inte den som är den, fixar maken påskris så ska jag nog vara kapabel att fixa med resten.

Jag ska bara hitta en tillräckligt stor vas där den där pinnen får plats. Och en väldig massa påskfjädrar.

Men jag har ju höns, så det ska nog ordna sig.

2 kommentarer leave one →
  1. 4 april, 2012 17:48

    Lika bra att ta i rejält!

  2. 4 april, 2012 23:34

    Åh, har du gula höns? Kanske hela dom kan sitta i riset då? Kramis!

Kommentera

