Skip to content

Fira bokstaven A och bokstaven B, bokstavligen.

14 mars, 2012

Men dra på trissor vad snabba de är på SKK. Förpaffligt snabba, faktiskt.

För idag kom brevet också, med Spunkvalpens röntgenresultat. *förvånad*

Och inte bara blev det ett B, som det stod på hunddata, det blev ett A också. Yey!

Och efter denna multi-bokstaviala upplevelsen är vi alldeles upprymda och förfipplade och förfnittrade och tänker tillbringa resten av eftermiddagen i skogen för att kunna tjoa obehindrat och inte störa resten av byabefolkningen.

Och sen, när hela familjen är hemkommen, ska vi smälla champagnekorkar och grilla korv och bjuda HumleSpunkarna på mumskorv och tokfnittra. Bara för att fira.

Fira bokstaven A och bokstaven B.
Och fira Spunk, goaste Spunk.
Bokstavligen, ska vi göra det.

16 kommentarer leave one →
  1. 14 mars, 2012 16:52

    Då har vi anledning att gratulera. Vilka fina bokstäver!

  2. 14 mars, 2012 18:08

    Grattis till tonåringen! Fira ska man alltid göra när det händer något roligt 🙂

  3. 14 mars, 2012 19:28

    Grattis till fint resultat!!!
    Jag måste ta tag i att röntga Drömma, hon är ju tillräckligt gammal…

  4. 14 mars, 2012 21:51

    Grattis!

  5. Anna-Lena Nilsson permalink
    14 mars, 2012 22:10

    Grattis!!! Det blev ju det jag sa;)

  6. 14 mars, 2012 23:37

    Härligt, grattis Spunkhunden!

  7. 15 mars, 2012 00:45

    Så underbart bra! 😀 Jag tänkte på det när jag såg röntgenplåten (trots att jag inte alls hunnit svara på mailet) att det där med mina amatörögon såg bra ut. Tittade på en del röntgenplåtar när jag pluggade hund förut och har sett många som var tusen gånger värre. Grattis Spunkis, och världens bästa spunkmatte såklart 😉

  8. 15 mars, 2012 07:43

    Grattis än en gång och så fel ute var ja inte då alltså 😉 Jag blir så glad för eran skull att det spritter i kroppen, älskar hundägare som låter hunden bli kollad och älskar ännu mer positiva besked, är ju på detta sätt vi kan göra för att hjälpa uppfödarna till att avla på sunda hundar 🙂

  9. toktassarna permalink
    15 mars, 2012 13:59

    Härligt! Vad snabbt det kom. Det verkade vara bättre att röntga på en måndag, jag har då inte fått nåt än…

  10. 15 mars, 2012 14:48

    Åh, nämen titta =) Supergrattis!! =)

    Sv: Ja det ska bli spännande med CBP-styrelsen :p Känner mig väldigt ringrostig och har noll koll på klubben, men det ska nog bli himlans bra när jag fått lite koll längre fram 😛
    Har försökt hitta nåt sätt att ta bort/ändra ordverifieringen – inte lyckats än 😦 Fattar inte varför de ändrat det till så krångligt. Jag brukar klicka fram (finns en ”rund pil” som ändrar orden) till det blir något som är tydningsbart när jag kommenterar andra som har Blogspot

  11. 15 mars, 2012 18:30

    Men grattis!!

  12. 15 mars, 2012 19:30

    Gud så härligt! Stort grattis! Förstår att det känns underbart att veta 🙂

  13. 15 mars, 2012 19:39

    Snyggaste bokstäverna! Grattis! Nu är det bara att köra….

  14. ingela sjögren permalink
    17 mars, 2012 23:38

    Grattis! Till röntgenresultatet. Håller tummarna att syrran får lika bra besked.Har tid för röntgen nästa vecka.

    • 18 mars, 2012 06:45

      Vad spännande! Då håller vi tummarna, maila gärna en sväng när du fått beskedet 😀

Trackbacks

  1. B som i Bäst, skulle man kunna säga. « HumleSpunk

Kommentera

