Skip to content

B som i Bäst, skulle man kunna säga.

14 mars, 2012

Plötsligt så händer det! Plötsligt så finns resultaten där på hunddata!

Och det blev HD grad B!

Och ED ua (0)!

Minsann att vi kommer smälla champagnekorkar idag! Jag ska bara dricka upp morgonkaffet först.

Phu, vad skönt. På många sätt. Tänk att det blev ett B!

B som i Bäst, skulle man kunna säga.

B som i min Buse, min Bundsförvant, mitt Busfrö, min Byracka, min Baddare, min Bästis, min Babe, min Bubbelsprakare, min Blomma, mitt Bofinkskvitter, min Braighet.

B som i min Bästaste, goaste Spunkhund.

Uppdatering: A/B

9 kommentarer leave one →
  1. 14 mars, 2012 07:35

    Jag har svårt att förstå B när min bilbo fick B och de där höfterna ser bättre ut men men man är ju ingen expert!! Fast kan ju vara A/B det står bara i dina papper och helhetsbetyget är B. Kul att få fira och Grattis även till ED ua 🙂

  2. 14 mars, 2012 08:11

    Härligt!!! Nu kan jag också sluta gå in på hunddata vart femte minut för att kolla om Spunks resultat kommit in =)

  3. 14 mars, 2012 08:13

    Tjohoooooooooooooo!!!!!11

  4. Åsa Nilsonne permalink
    14 mars, 2012 08:52

    Härligt! Och så skönt att du slapp vänta tills på fredag…

  5. 14 mars, 2012 10:42

    Grattis till B och ua bästaste Spunkhund!

  6. 14 mars, 2012 11:08

    Grattis till hd resultatet!!!

  7. 14 mars, 2012 11:09

    Hallå,
    ja, jag fönar bort lockarna med mening, dels för att pälsen blir snyggare och håller sig bättre tovfri. Visst är dreads coola? men det tar sin lilla tid att få dem växa ut, tova sig och bli snygga, då väljer jag hellre en dreadsras som typ Puli 🙂

  8. 14 mars, 2012 11:09

    Grattis! B är en bra bokstav på alla sätt och vis 🙂

  9. 15 mars, 2012 19:41

    Alltså, snyggasate höfter vi nånsin skådat!

Kommentera

