Skip to content

Den genomsnittliga piggheten är över medel ändå, så att säga.

10 februari, 2012

Jomen då kommer en film från gårdagens slalom-och-krama-hinder-träning. Eftersom Saluki-Ninni ville se hur det gick till.

(Och jag har börjat filma lite agilitypass här och där, för att se vad jag missar. Och för att få bekräftat att jag ibland viftar med armarna upp i himlen, rätt mot månen, vilket är ett mycket märkligt och konstigt armviftnings-pek. För dit vill jag ju inte att Spunkvalpen ska springa, till månen eller så.)

Men jag får be om ursäkt på förhand över min sjukliga uppsyn. Och jag har som vanligt tagit bort ljudet, denna gång även för att ni ska slippa höra snörvel och host och kroppsligt gnissel när jag rör mig, blandat med de vanliga ”tjoho, braaa!”.

Spunkvalpen däremot är piggelin åt oss båda. Så det går väl på ett ut, egentligen.

Så den genomsnittliga piggheten är högt över medel ändå, så att säga.

8 kommentarer leave one →
  1. 10 februari, 2012 12:24

    YAY! 😀 (Men, så oförskämt plättlätt det där ser ut… Ni MÅSTE ut och tävla sedan, annars lovar jag att jag kommer och drar med er till en tävlingsbana! :p)

    • 10 februari, 2012 13:12

      Hähä, sådär bra kan det gå när matte är lugn och fin och inte alls nervös av triljoner människor som stirrar 😉

  2. Anja permalink
    10 februari, 2012 12:58

    Men hallå så fint!!

    • 10 februari, 2012 13:09

      Tackelitack, vi laddar inför nästa helg 😀
      Ser du att vi kramar stolpe åxå 😉

  3. 10 februari, 2012 13:03

    Snajdigt värre! Ska nog sno den övningen tror jag allt och trixa med i helgen =)
    Hoppas ni får en härlig helg och får skrämt bort de där baskeluskena snart =)

    • 10 februari, 2012 13:11

      Vad kul, riktigt rolig är den faktiskt 🙂
      Berätta gärna vad du tyckte/hur det gick på din blogg sen, skulle vara kul att höra 🙂

  4. 11 februari, 2012 14:02

    Åh vad kul och lätt det ser ut! Jag måste nog ta och börja med den där slalominlärningen snart…

    • 12 februari, 2012 13:03

      Det äär kul, kul som tusan 🙂
      ( Och du som är klickerknäpp (som vi, hä hä) och har en klickerdrillad söthund, kanske skulle prova på 2×2-metoden…? Eller vad har du tänkt? Ska bli kul att se sen 🙂 )

Kommentera

