Skip to content

Premiär för OmAgility

8 december, 2011

Missa inte premiären av århundradets mest intressanta tidning, OmAgility!

Vecka 51 kommer den äntligen.

Själv har jag redan beställt första numret och förberett tidningsankomsten minutiöst.

Till exempel putsat brevlådan och hårdtränat sidvändar-tummarna och gjort lämpliga ögonböjar-övningar så jag ska se jätteskarpt och bra och puffat upp kuddarna i läshörnan i soffan, och allt annat sånt viktigt som krävs för att kunna tillgodogöra mig tidningen på bästa tänkbara sätt.

 

–> Här kan du beställa tidningen OmAgility

Här finns intervjuer om ämnen kring agility och agilitypersonligheter, träningstips, reportage i agilityrelaterade ämnen. OmAgility lyfter upp lokala klubbar och dess medlemmar som göra att agility är den absolut största hundaktiviteten i Sverige.

 


One Comment leave one →
  1. 9 december, 2011 14:27

    *häpnad* Woooh. Hade ingen aning. 😮
    Bäst jag köper den super snart jag med! 🙂

Kommentera

