Skip to content

– Vet du vad som är så jättebra med att Spunkvalpen löper? sa jag.

18 november, 2011

Vet du vad som är så jättebra med att Spunkvalpen löper? sa jag till maken.

, svarade han.

Jo, när vi är ute så måste hon springa och pinka överallt där vi går, för att berätta för alla hanhundar att hon finns och att de bör leta upp henne blixtfort. Och när hon pinkar så mycket och ofta ute, hela tiden nästan egentligen, så finns det inget pink kvar att ta med sig hem. Så nu har hon inte pinkat inne på jättejättelänge jue. Ända sen hon började löpa åtminstone. Är det inte toppen?

Att du bara törs säga en sån sak, svarade maken lite på låtsas förskräckt fast ändå på riktigt.

Uhh? svarade jag då.

Och sen kom jag på att det var ju obeskrivligt dumt att säga så. Att jag aldrig lär mig.

Jag räknar kallt med att hon kommer lägga en etta inomhus inom den närmsta timmen.

No comments yet

Kommentera

