Skip to content

Så ska en slipsten dras, skulle nog Humlehunden sagt om hon kunnat.

24 juli, 2011

Humlehunden visar att liten är störst. Jag tror att det är det hon gör.

För Spunkgiraffvalpen är jättestor nu jämfört med Humlehunden, men Humlehunden är ändå störst. För hon tar oundvikligen kommandot och sätter sig uppepå den jämförelsevis gigantiska Spunkgiraffvalpen när de brottas. Plättlätt, gör hon det.

Så ska en slipsten dras, skulle nog Humlehunden sagt om hon kunnat.

 

5 kommentarer leave one →
  1. 24 juli, 2011 18:35

    Så ser det ut här med, 3 kg Lovis vräker omkull 8 kg Kaia bara genom att nafsa lite i ett framben…

    • 24 juli, 2011 18:49

      Visst är det imponerande? Och skulle de fajtas om samma tuggben så räcker det med att Humlehunden blänger till på Spunkvalpen så backar hon. Ha ha 🙂

  2. 24 juli, 2011 19:13

    Jag är fortfarande inte speciellt intresserad av utställning, men har man lovat uppfödaren så har man 🙂 Skulle det sen visa sig att andra tycker hon är lika vacker som jag tycker så får jag väl fundera på om man ska göra lite vänstervarvskarriär åxå. Jag tycker inte det är nåt fel på att visa att arbetande hundar åxå kan vara vackra.

  3. 25 juli, 2011 22:49

    Vilken härlig blogg! Hittade hit tack vare att jag snokar runt lite överallt som handlar om Berger, för jag vill också ha! Det var Ann-Sofie (med Pascal och Kaos) som tipsade mig om bloggen. Och det tackar jag för 🙂

Kommentera

