Skip to content

SM i agility, hög turlighetsgrad på den.

16 juni, 2011

Jippijehu! SM i agility, som går nu i helgen, kommer sändas på nätet!

Jag har ingen möjlighet att åka till Stockholm i helgen, men tack och lov kommer jag kunna få se det ändå.

Phu!

Det är ju flera Bergers med och det vill man ju inte missa.

Jag satt som klistrad när landslagsuttagningarna sändes på nätet, fantastisk roligt att se även om man inte kunde vara där. Och nu sänds alltså SM på ”samma kanal”, som jag hoppades.

Snacka om att vi är turligt lottade, med denna nät-sändning. Verkligen.

Jag ska genast gå och fråga Humlehunden och Spunkvalpen om de förstår vilka turgummor vi är som kommer att kunna se SM fastän vi inte är där på plats. Jag tror absolut att de håller med mig om turlighetsgraden på det här.

–> Här kommer man kunna se det

No comments yet

Kommentera

